De fleste børn i mellemste klassen har før gået på en almindelig skole, men passede ikke helt ind. De var måske for sensitive, for urolige, havde svært ved at følge med fagligt – eller en blanding. Derfor er de kommet til os, hvor der er tid og rum til at være anderledes. Når børnene kommer til os, har de tit
Udgivelser
Steinerbladet | 2021 | / #4 Musikk | |
Steinerbladet | 2021 | / #4 | |
Steinerbladet | 2021 | / #3 Digital | |
Steinerbladet | 2021 | / #3 | |
Steinerbladet | 2021 | / #2 | |
Steinerbladet | 2021 | / #1 | |
Steinerbladet | 2020 | / #4 | |
Steinerbladet | 2020 | / #3 Ledelse | |
Steinerbladet | 2020 | / #3 | - Ledelse og samarbejde |
Steinerbladet | 2020 | / #2 | |
Steinerbladet | 2020 | / #1 | |
Steinerbladet | 2019 | / #4 | |
Steinerbladet | 2019 | / #3 | |
Steinerbladet | 2019 | / #2 | |
Steinerbladet | 2019 | / #1 | |
Steinerbladet | 2018 | / #4 | |
Steinerbladet | 2018 | / #3 | |
Steinerbladet | 2018 | / #2 | - Identitet |
Steinerbladet | 2018 | / #1 | |
Steinerbladet | 2017 | / #4 | - Overganger |
Steinerbladet | 2017 | / #3 | - Menneske og medier |
Steinerbladet | 2017 | / #2 | - plante |
Steinerbladet | 2017 | / #1 |